W razie problemów z rejestracją lub logowaniem prosimy o kontakt ze wsparciem technicznym: Dział Informatyczny ASP - it@asp.krakow.pl
Szanowni Studenci: uprzejmie prosimy o nie usuwanie kont w systemie.
Kandydaci, którzy posiadają konto w systemie Akademus, ale jest ono nieaktywne (absolwenci oraz osoby, które utraciły status studenta ASP w Krakowie), chcący wziąć udział w rekrutacji na studia na rok akademicki 2024/2025 przed zapisaniem się na wybrany kierunek studiów muszą ponownie aktywować konto.
W tym celu na adres: it@asp.krakow.pl należy przesłać maila z prośbą o ponowną aktywację konta w terminie - w trakcie aktualizacji.
Aktywacja konta będzie wykonywana w terminie (termin w trakcie aktualizacji), ponieważ należy uwzględnić czas na rejestrację wraz z przesłaniem dokumentów. System zamyka możliwość edycji danych przez kandydata - termin w trakcie aktualizacji.
Jeżeli jesteś kandydatem i uczestniczyłeś już w jakiejś rekrutacji na studia na naszej Uczelni, ale nie zostałeś przyjęty > musisz ponownie założyć konto. (Twoje poprzednie dane i konta zostały usunięte z systemu).
Jeżeli jesteś studentem - twoje dane osobowe może modyfikować tylko dziekanat. Udaj się zatem do dziekanatu i poproś o uzupełnienie bądź aktualizację danych.
If you have any technical problems with the registration or login, please contact the technical support: it@asp.krakow.pl
If you have a problem with the addition / edit of personal data, etc., please contact: Karolina Jachimczyk,kjachimczyk@asp.krakow.pl